Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Τελικά ποιά θρησκεία έχει το franchise του Θεού στη Γή;

Ας πάμε καλύτερα "live" στον παράδεισο για να το ακούσουμε από τον ίδιο το Θεό :

"Λοιπόν μετά από πολλή σκέψη για τα διάφορα επιχειρηματικά σενάρια, οι άγγελοί μου και Εγώ αποφασίσαμε να απονείμουμε το franchise της Γής στους Ρωμαιοκαθολικούς.
Η επιθυμία μου είναι ο Πάπας να λέει σε όλους τους ανθρώπους πως να ζούν τις ζωές τους και το Βατικανό θα πρέπει να ελέγχεται από τους Ελευθεροτέκτονες και τους Ιππότες της Μάλτας.
Αν κάποιος Πάπας δεν συμφωνεί με αυτόν τον έλεγχο θα πρέπει να δολοφονείται (όπως ο Πάπας Ιωάννης Παύλος το 1978).
Επίσης επιθυμώ ο Πάπας και η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία να τρομοκρατούν μικρά παιδιά και να τα προετοιμάζουν για μια ζωή που θα τους λένε τι να κάνουν και να σιγουρεύουν ότι θα πιστεύουν τυφλά σε όλα όσα θέλει η εκκλησία να πιστεύουν.
Επιθυμώ ιδιαίτερα τη δημιουργία μιας ΙΕΡΑΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ από τον Πάπα που θα καίει όποιον δε πιστεύει έστω και μια λέξη από τη βίβλο μου, της οποίας η εκδοχή του Βασιλιά James (ΚING JAMES) έχει καταγραφεί να περιέχει 36191 μεταφραστικά λάθη.
Επιθυμώ ο γιός μου, ο Πρίγκηπας της Ειρήνης (Ιησούς) να καρφωθεί στο Σταυρό και να υποφέρει οικτρά ώστε η υπόλοιπη ανθρωπότητα να μπορεί να συνεχίσει να σκοτώνει και να ληστεύει ενώ οι αμαρτίες τους θα ναι για πάντα συγχωρεμένες!!!!

Ω! Θεέ μου! Συγνώμη! Ω ιμέ! Αυτό δεν ακούγεται και πολύ σωστό.Δεν είναι Θεϊκό και εγώ άλλωστε είμαι ο Θεός!!!.Ε..εε...άλλαξα γνώμη:

Η επιθυμία μου τώρα είναι ότι οι Εβραίοι θα'ναι ο εκλεκτός μου λαός, ακόμα και αν η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα αποδέχεται ότι δεν υπάρχει αυθεντικός Εβραϊκός λαός όπως δεν υπήρξε ποτέ και Αρια φυλή.
Επιθυμώ η "Εβραϊκή" ιεραρχία να τρομοκρατεί τα παιδιά της να προετοιμάζονται για μια ζωή που θα ακολουθούν πιστά τις διαταγές της.
Θα πρέπει να τρέμουν τις τρομοκρατικές επιθέσεις για τις οποίες συχνά ευθύνεται η ίδια η ιεραρχία.
Καθώς χάρισα μια λωρίδα γής στους εκλεκτούς μου χιλιάδες χρόνια πριν (ή έτσι τουλάχιστο λένε τα βιβλία ιστορίας, δε θυμάμαι καλά ο ίδιος), επιθυμώ οι Παλεστίνιοι Άραβες (σημ. Phalastans - Φιλισταίοι - αρχαία Ελληνική φυλή) να τρομοκρατούνται στα σπίτια τους και η χώρα τους να καλείται ISRAEL και κάποιοι από τους πρωταρχικούς τρομοκράτες όπως οι BEN GURION , BEGIN, RABIN, SHAMIR θα γίνουν αργότερα πρωθυπουργοί και θα επιδείξουν υποκρισία ρεκόρ αποκηρύσσοντας την τρομοκρατία των άλλων.
Επιμένω παρ'όλα αυτά οι Εβραίοι να επικοινωνούν μαζί μου βάζοντας μικρά κομματάκια χαρτιού στο WAILING WALL αλλά πολλοί δεν πίστεψαν σε αυτό.
Συνοψίζοντας, επιθυμώ η εβραϊκή ιεραρχία να΄ναι οι εκλεκτοί μου άνθρωποι και όπως λέει και το βιβλίο τους το TAΛΜΟΥΔ : " Mόνο οι Εβραίοι είναι Άνθρωποι, οι υπόλοιποι είναι κοπάδια ζώων"

Ω! Θεέ μου! Συγνώμη! Ω ιμέ! Αυτό δεν ακούγεται και πολύ σωστό.Δεν είναι Θεϊκό και εγώ άλλωστε είμαι ο Θεός!!!.Ε..εε...άλλαξα γνώμη ξανά:

Λοιπόν αυτή τη φορά η πραγματική φωνή μου στη Γή θα΄ναι οι Μουσουλμάνοι και θα πρέπει να τρομοκρατούν και να προετοιμάζουν τα παιδιά τους να κάνουν το θέλημά μου.
Τα έιπα όλα αναλυτικά στον τυπάκο το Μωάμεθ πολλά χρόνια πρίν και ήταν πολύ καλός τυπάκος γιατί αυτός και οι απογόνοι του οδήγησαν ένα τεράστιο στρατό που σκότωνε όποιον δεν τους δεχόταν σαν εκπροσώπους Μου στη Γή.
Επιθυμώ αυτή η θρησκεία να λέγεται IΣΛΑΜ και να κρατά τους ανθρώπους στο φόβο και τη φτώχεια ενώ η ιεραρχία θα ζεί μέσα στα πλούτη που προσφέρουν τα πετρέλαια.
Επίσης οι γυναίκες θα πρέπει να δείχνουν ΜΟΝΟ τα ΜΑΤΙΑ τους γιατί αν και ο 'Iδιος έφτιαξα το γυναικείο σώμα ντρέπομαι πολύ για αυτό.
Και ο άντρας πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχει τον έλεγχο πάνω στη γυναίκα και αυτές να κάνουν ότι τους λένε. (Ουπς!!!)

Ω! Θεέ μου! Συγνώμη! Ω ιμέ! Αυτό δεν ακούγεται και πολύ σωστό.Δεν είναι Θεϊκό και εγώ άλλωστε είμαι ο Θεός!!!.Ε..εε...μπερδεύτηκα πιά!Λοιπόν φαγωθήτε μεταξύ σας και όποιος νικήσει κάθεται στα δεξιά Μου στον Παράδεισο. Σύμφωνοι;"

Δεν υπάρχουν σχόλια: